Bigster – veći brat popularnog Dustera
- Auto moto novostiNASLOVNA
- 13. listopada 2024.
Kao što je najavljeno u strateškom planu Renaulition u siječnju 2021., Dacia je krenula u osvajanje C-segmenta. Već vodeća europska marka B-segmenta, ulazi u segment C-SUV s Bigsterom, potpuno novim vozilom koje ilustrira Dacijine vrijednosti – osnovno, ali cool, ekološki pametno, robusno i outdoor, piše Zvonimor Martinčević za tportal
Konceptni model Bigster prvi put smo uživo vidjeli još prije dvije godine na Danima marke Dacia u Parizu i bili smo ugodno iznenađeni tada još prilično avangardnim linijama SUV-a iz C-segmenta. Iako samo koncept, Bigster je preslikao mnogo toga, pa čak i više, u danas proizvodno vozilo, a Dacija ga je svijetu prikazala u svom njegovom sjaju na svjetskoj premijeri ovih dana.
Novi Bigster je robustan, hladan i ekološki pametan. Prednje i stražnje zaštitne ploče obojene su ‘u masi’, što ih čini izdržljivijima i otpornijima. Zaštita se proteže cijelom karoserijom – na bokovima, lukovima kotača i donjem dijelu odbojnika – a izrađena je od plastičnog materijala Starkle®. Dacia koristi ovaj materijal za održiviji pristup. Razvili su ga inženjeri marke i uključuje reciklirane materijale te se Starkle® upotrebljava u neobrađenom, neobojenom obliku.
Bigster je jedno od najprostranijih vozila u C-SUV segmentu, zadovoljavajući temeljne zahtjeve kupaca na tom tržištu. Njegove vanjske dimenzije su sljedeće: duljina 4,57 m, širina 1,81 m bez retrovizora, visina 1,71 m, visina od podloge 22 cm.
Vrlo Dacia, a time i vrlo funkcionalan, Bigster se prilagođava ukusu i navikama kupaca segmenta C-SUV. Isporučuje se sa 17- ili 18-colnim (gume dimenzija 215/R18) aluminijskim kotačima kao standardnom opremom te s 19-colnim kotačima (gume dimenzija 205/55R19) grafičkog dizajna, a dostupnim kao opcija uz vrhunsku opremu Journey.
Foto: Dacia